Začíname s predajom cez internet: na čo nezabudnúť ešte v predstihu

Ak ste sa rozhodli, že skúsite šťastie s on-line predajom, držíme vám palce. Pred tým, ako sa do toho pustíte naplno, však musíte premyslieť niekoľko dôležitých vecí. Prvou z nich by mala byť určite vaša webová stránka. Prečo by ste práve jej mali venovať dostatok pozornosti? Pretože práve web, bude vašou predajňou. Kto by nakupoval v obchode kde je neporiadok, neprehľadné vysačky na tovare a ešte neochotná predavačka? Asi nikto, že?
 Notebook, telefóny a tablet položené na čiernom stole.jpg

Kvalita predáva

 
Kvalitný tovar a kvalitne urobené webové stránky, to sú dva kľúče k úspechu pri on-line podnikaní. My sa tovaru venovať nebudeme. Pozrieme sa práve na to, ako bude vyzerať, lepšie povedané, ako bude vytvorená, vaša webová stránka. V prvom rade by ste si mali zohnať šikovného copywritera. Kvalitný copywritingtotiž dokáže s predajom urobiť hotové zázraky. Prehľadné texty, ktoré navyše zákazníkov zaujmú, sú jednoducho na nezaplatenie. Dobre vytvorené články a popisy produktov taktiež oslovia aj internetové vyhľadávače, takže sa môžete veľmi ľahko ocitnúť veľmi vysoko vo vyhľadávaniach na internete.
 Nápis „web“ vytvorený z klávesnice počítača.jpg

„Vytvorte“ si ochotnú a zbehlú predavačku

 
To, ako budete mať na stránkach nastavené vyhľadávanie, vkladanie tovaru do košíka a tak ďalej, to je absolútny ekvivalent k predavačke v klasickej predajni. Neochotná pani, ktorá netuší čo sa kde nachádza a čo koľko stojí, to nie je najlepšia voľba. Stránky preto zostavte čo najprehľadnejšie. Netrápte svojich zákazníkov tým, že budú musieť hodiny hľadať to, čo by chceli u vás kúpiť. Verte, že takto ich iba odradíte. Niektorí „podnikatelia“, žijú v presvedčení, že čím dlhšie svojich zákazníkov zdržia v ich on-line obchode, tým viac u nich nakúpia. V podstate ide o podobný princíp, ako keď v supermarkete poprehadzujú regály s tovarom. Určite však viete, že niečo podobné človeka iba rozčúli a určite nevytvorí väčšiu chuť na nakupovanie.