Spôsoby, ako riešiť neuhradené faktúry

Zaobchádzanie s nezaplatenými faktúrami môže byť ťažké. Je tu otázka, či sa nepoškodí finančné zdravie vašej firmy. Zistite, ako najlepšie zvládnuť všetky aspekty nevyplatených faktúr a nastavte finančné zdravie vašej firmy čo najlepšie.
Jedným z najjednoduchších spôsobov, ako sa vyhnúť nezaplateniu faktúr, je vyhnúť sa práci s klientmi, ktorí vám nezaplatia včas. Aj keď neexistuje žiadna záruka, že klient, ktorý má v minulosti hviezdny splátkový kalendár s inými dodávateľmi, v budúcnosti nestratí svoju bonitu, je pravdepodobné, že tí, ktorí majú vo svojej histórii zlé splácanie faktúr ostatným podnikom, budú s vami pokračovať v tomto trende.

dokumenty

Ujasnite si platobné podmienky
Ak pošlete faktúru, ktorá nie je jasne načrtnutá o tom, kedy očakávate platbu, je pochopiteľné, že niektorí klienti môžu využívať tieto nejasné termíny. Po odoslaní faktúry uveďte svoje platobné podmienky. Rôzne priemyselné odvetvia budú mať rôzne štandardné platobné podmienky, takže váš výskum ukáže, čo má najlepší zmysel pre váš typ podnikania.
Takisto musíte brať do úvahy potreby svojej firmy. Ak nemôžete čakať 60 dní na zaplatenie faktúry, neuspokojte sa s týmto platobným termínom len preto, že to robia iné firmy vo vašej oblasti, ktoré môžu byť väčšie a majú väčšie hotovostné rezervy. Vždy robte to, čo je pre vašu firmu najlepšie.

Zvážte mobilnú fakturáciu
V dnešnej dobe všetci chodíme s malými počítačmi v našich vreckách, tak prečo túto technológiu nevyužijete a neprepnete z papiera na mobilnú fakturáciu? Mobilná fakturácia znižuje čas oneskorenia, ktorý prichádza so zasielaním faktúr poštou, znižuje pravdepodobnosť, že sa vaša faktúra stratí v mori papierovania na stole klienta a uľahčuje sledovanie stavu všetkých vašich faktúr priamo z telefónu.

faktury

Držte svoj hnev na uzde
Takže máte klienta, ktorý je na faktúre v omeškaní. Čo teraz? Ak je váš impulz poslať mu odporný e-mail, zhlboka sa nadýchnite a odstráňte ruky z klávesnice. Áno, máte právo byť zaplatený za prácu, ktorú ste urobili, ale rozhnevaná komunikácia môže zničiť váš vzťah s klientom a spôsobiť, že vaša spolupráca sa ukončí.

Spôsoby, ako riešiť neuhradené faktúry
Ohodnoťte příspěvek